16 Απριλίου 2015

΄΄Χελιδονίσματα΄΄!!!!

Δανείστηκα τον τίτλο που χρησιμοποιεί  η Ελληνική ορνιθολογική εταιρεία προκειμένου να φτιάξουν στις μεγάλες πόλεις χελιδονοφωλιές !! Εφ΄όσον στις τσιμεντουπόλεις δεν υπάρχουν τα υλικά για τις φωλιές των χελιδονιών τις κατασκευάζουν !!!! 

Είναι μια χαρούμενη δραστηριότητα για τα παιδιά και τους φορείς , ο ερχομός των χελιδονιών , για την άνοιξη που είναι εδώ!!!

Οξύμωρο βέβαια αλλά την άνοιξη μπορείς να την φτιάξεις !!!!

Άργησαν φέτος τα χελιδόνια νομίζω !!
Μακρύς ο Χειμώνας και η Άνοιξη δεν ερχόταν!!!

 Η δική μου χελιδονοφωλιά φτιαγμένη εδώ και αρκετά χρόνια από τα ίδια τα χελιδόνια, περίμενε .....
Και ξαφνικά την Μ. Πέμπτη  ακούστηκαν τιτιβίσματα!!!!!
Ναι ήρθαν τα χελιδόνια μου !!!

Με σκίρτημα γλυκό βγήκα και τα είδα να χορεύουν και να τιτιβίζουν ασταμάτητα !!!
΄΄Σας ευχαριστώ που ήρθατε πάλι΄΄ φώναξα !!!






Ο ερχομός τους με κάνει τόσο χαρούμενη , πετάνε χαμηλά και τα παρακολουθώ γλυκά και τρυφερά , είναι σαν να επέστρεψαν φίλοι που πάλι θα φύγουν , μα θα ξανάρθουν!!



Να σας παρουσιάσω και τη νέα μου κοπέλα με πουλιά στα μαλλιά της !!!!
Ένα έργο αγαπημένο που φτιάξαμε με τη Μαρία μας πριν καιρό !!!
Μια κοπέλα εμπνευσμένη από πίνακα της  Laurel Burch!!!

















Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σας  και τη σκέψη σας !!!
Να είστε καλά , να γευτούμε επιτέλους τα χρώματα και τα αρώματα της Άνοιξης !!!!
Δεν αναφέρομαι καθόλου στις ημέρες του Πάσχα , θέλω να αφήσω πίσω τις απίστευτα σκληρές πιέσεις πάσης φύσεως για πολλά απρόβλεπτα και μη αναστρέψιμα!!!
Να χαιρόμαστε το τώρα , το σήμερα !!!!
Σας φιλώ γλυκά !!!
Χωρίς να το γνωρίζετε υπήρξατε η καλύτερη παρέα στις χειρότερες μέρες !!!

86 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ αγαπημένη μου nicol!
    Ναι, τα χελιδόνια φέρνουν την άνοιξη!
    χαίρομαι που έχεις τα δικά σου χελιδόνια!κι εγώ τα θαυμάζω καθημερινά στον ουρανό!φιλιά πολλά!!!
    η παρέα εδώ, είναι για πάντα!και για τα εύκολα και για τα δύσκολα!πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Βαρβάρα μου !!! Πράγματι κάθε χρόνο έρχονται στη φωλίτσα τους και ακούω τα τιτιβίσματα και η καρδιά μου σκιρτά!!!! Ευχαριστώ για όλα!!!
      Σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  2. Η κοπελιά σου είναι καταπληκτική !!!!!!!!!!
    Τι όμορφο να έχεις χελιδονοφωλιά στο σπίτι σου !!!!!!!
    Ναι, άρχισε να μυρίζει Άνοιξη !!!!!!
    Χρόνια πολλά καλή μου Νικόλ και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και το εφαρμώζω....... πέτα πίσω τα άσχημα και ζήσε το τώρα, άλλωστε σ αυτό βοηθάει όλες μας η μπλογκοπαρέα !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου σ΄ευχαριστώ , όντως η καλύτερη παρέα η μπλογκογειτονιά μας και γι΄αυτό την αγαπώ!!!
      Τα χελιδόνια και η φωλίτσα τους είναι τόσο όμορφα , βέβαια η φωλίτσα τους είναι πάνω από το γκαράζ που βάζω το αυτοκίνητο και χρειάζεται να το καλύπτω ..αλλά σιγά εκεί θα κολλήσουμε!!
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο αυτό που έφτιαξες!!Γενικότερα θαυμάζω τους δημιουργικους ανθρώπους σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!! Ευχαριστώ πολύ !!! Και εγώ θαυμάζω κάθε τι δημιουργικό γύρω μου !!! Η απραξία με σκοτώνει!!

      Διαγραφή
  4. Ξαναγύρισα για να σου πω ότι μου άρεσε πολύ ο τίτλος της ανάρτησής σου, γιατί στη βόρειο Ελλάδα και νομίζω και στα Δωδεκάνησα, υπάρχουν τα χελιδονίσματα. Στίς 21 Μαρτίου, την εαρινή ησημερία, τα παιδιά μαζεύονται, φτιάχνουν ένα αυτοσχέδιο χελιδόνι και γυρνού στα σπίτια και λένε κάποια σχετικά με την χελιδόνα κάλαντα. Είναι ένα πολύ ωραίο έθιμο και ελπίζω να συνεχίσει να γίνεται. Και βέβαια ονομάζεται χελιδονίσματα !!!!!! Τι ωραία λέξη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα διαβάσει και εγώ κάποιες πληροφορίες για την κατασκευή χελιδονοφωλιών και μάλιστα γίνονται με παιδάκια και μου άρεσε πολύ !!Και το έθιμο που αναφέρεις πολύ ωραίο !!

      Διαγραφή
  5. Αχ, βρε Νικόλ!!! Μια λέξη λες η μάλλον γράφεις, χίλια αισθήματα κατακλύζουν το "είναι"!!! Χρόνια πολλά, καλή μου ! Θα τα πούμε και από κοντά ,... συμμαθήτρια!!! χαχα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου έχει φέρει η κόρη μου δύο χελιδονοφωλιές που έφτιαξε στα 'Χελιδονίσματα' αλλά δεν πρόλαβα να τις τοποθετήσω, αν και δεν είμαι σίγουρη ότι θα τις επισκέπτονταν τα χελιδόνια, εξ΄άλλου στην περιοχή μας δεν βλέπω πουθενά φωλίτσες...περίεργο! Τί όμορφα που είναι τα δικά σου χελιδονάκια!!! Καλώς τα δέχτηκες!!!
    Υπέροχη η κοπελλιά που έφτιαξες, Νικόλ μου! Μου αρέσουν πολύ και τα χρώματά της!
    Να χαρείς τα χρώματα και τα αρώματα της Άνοιξης όσο μπορείς!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο οξύμωρο ακούγεται αυτό που γράφεις Μαριάννα μου γιατί στην εξοχή θα έπρεπε να υπάρχουν πολλές !! Εκτός αν προτιμούν τις πόλεις γιατί οι πιο πολλές χελιδονοφωλιές υπάρχουν στην Πλάκα και γενικότερα στο κέντρο !!
      Ευχαριστώ Μαριάννα μου και σε φιλώ με την αγάπη μου

      Διαγραφή
  7. χρονια πολλα με υγεια..
    .γλυκο κοριτσι!!
    υπεροχα πλασματα!!
    και η δημιουργια σου ξεχωριστη!
    ευχομαι γαληνη στην ψυχη σου
    και φως στη ζωη σου....
    .καλημερα!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τη ν μοναδική σου πολύτιμη ευχή .
      Πόσες φορές κάθομαι και τα παρακολουθώ τα χελιδονάκια μου και δεν αφήνω κανέναν να τα πλησιάσει ...
      Πέρυσι βάψαμε το χώρο και δεν άφησα το μάστορα να την πειράξει καθόλου τη φωλίτσα..
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  8. Καλώς τα δέχτηκες τα χελιδόνια σου Νικόλ, αργήσανε κάπως όπως και η άνοιξη αλλά ....ήρθανε !!! Πανάρχαιο έθιμο τα χελιδονίσματα, ας τα υποδεχτούμε χαρούμενα λοιπόν όσοι έχουμε την τύχη να τα βλέπουμε να σχίζουνε τον ουρανό ή να ταϊζουνε τα μικρά τους στις φωλιές...."«ήλθε ήλθε χελιδών καλάς ώρας άγουσα, καλούς ενιαυτούς, επί γαστέρα λευκά, επί νώτα μέλιανα…»Η δημιουργία σου με εντυπωσίασε , καταπληκτικό σχέδιο και θαυμάσια χρώματα !!!Σου εύχομαι τα καλλίτερα και σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη , είναι μια μικρή ευτυχία η παρουσία τους !!!Να είσαι καλά και άντε να πάμε καμμιά βόλτα!!! Είσαι και επίσημα ο ξεναγός μας!!!!!!
      Φιλάκια άπειρα!!!

      Διαγραφή
  9. Ομορφιές από τα δικά σου χέρια,
    χελιδόνια που δεν ξεχνούν,
    φίλοι που δεν εγκαταλείπουν.
    Χαιρετώ τον πλούτο σου, Nikol.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όμορφα λόγια σου Αρη μου γαληνεύουν την ανταριασμένη ψυχή μου !! Την αγάπη μου στην Ιωάννα και σένα !!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά, Νικόλ!
    Τα λουλούδια και τα χελιδόνια οι προάγγελοι της άνοιξης… Ανάγκη μας τα χρώματα της φύσης και τα τιτιβίσματα των χελιδονιών, φίλη μου, αλλάζουν τη διάθεση.

    Μου άρεσε, ομολογώ Νικόλ, αυτός ο όρος «Χελιδονίσματα» πολύ ωραίος και καλός ώστε να ευαισθητοποιούνται, ιδίως τα παιδιά.

    Καλώς τα δέχτηκες τα χελιδόνια σου! Τα δικά μου τα περιμένω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά επίσης Στράτο μου και ομολογώ ότι άρχισα ν΄ανησυχώ που άργησαν , όταν τα είδα ένοιωσα ευτυχία !!
      Και να σκεφτείς ότι η φωλιά είναι πάνω από το αυτοκίνητο ,αλλά το καλύπτω και δεν με νοιάζει διόλου!!!
      Την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  11. Καλώς τους δέχτηκες τους φίλους σου Νικόλ μου!
    Να έρχονται πάντα και να σε συντροφεύουν και να σου φέρνουν την Ανοιξη!
    Η κοπέλα που φτιάξατε καταπληκτική μπράβο.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο γλυκιά η άφιξή τους , τα ακούω κάθε μέρα και γαληνεύω!!! Ευχαριστώ Ελενά μου να είσαι και να περνάς καλά
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Νικόλ μου
    Καλώς τα υποδέχτηκες είναι καταπληκτικές
    ψυχούλες κι όμορφη συντροφιά!1
    Το έργο σας ξεχωριστό δεν περίμενα κάτι λιγότερο!!!
    Καλά να είσαι...

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ελένη μου και για το έργο και για το όμορφο σχόλιο σου !!!Και εσύ είσαι ξεχωριστή για μένα !!!
      Φιλάκια από καρδιάς

      Διαγραφή
  13. Για τις υπέροχες δημιουργίες σου ήθελα να σου γράψω, αλλά το κλείσιμό σου, με κάνει να θέλω να απλώσω τα χέρια μου και να σε κάνω μια πελώρια αγκαλιά...
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!
    Πάντα μα πάντα να είσαι καλά!
    Έχεις την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως αυτές τις μέρες η γειτονιά μας ήταν η καλύτερη παρέα και χώνομαι στην αγκαλιά σου εδώ και τώρα !!!
      Σε φιλώ με πολλή αγάπη κοριτσάρα μου!!!

      Διαγραφή
  14. Σε μας ήρθαν κανονικά. Στις 20 Μαρτίου είδα τα πρώτα χελιδόνια και με γέμισαν χαρά.
    Η κοπελιά σου καταπληκτική!!!
    Να είσαι καλά Νικόλ μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ άργησαν Ελένη μου και έβλεπα τη φωλίτσα άδεια και έλεγα μπα .. δεν θα έρθουν !!!
      Ευχαριστώ Ελένη μου !! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  15. Τι υπέροχα! Αυτή η αέναη επανεμφάνιση πόσο με συγκινεί και πόσο με γεμίζει χαρά!

    Οι δημιουργίες σου πολυτάλαντο μου κορίτσι είναι Ε.Ξ.Α.Ι.Ρ.Ε.Τ.Ι.Κ.Ε.Σ!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Ζαμπία μου από τη χαρά μου νόμισα ότι ήταν δύο , αλλά το απόγευμα αφου μου το επεσήμαναν είδα ότι έχουν και τα δύο μικρά τους !!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ και σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  16. τι ομορφα νεα! να περνατε παντα καλα ευχομαι! εισαι υπεροχη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου πάντα καλά να είσαι με όσα νιώθεις και μοιράζεσαι απλόχερα !!! Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου !!!
      Και τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά Νικολίτσα! Εύχομαι όλα να είναι περαστικά!
    Έτσι αισθάνομαι κι εγώ με τις φωλιές των χελιδονιών . Κι ας ταλαιπωρούμαι να καθαρίζω τα μπαλκόνια! :))
    Υπέροχη και η δημιουργία σου!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ευχαριστώ μακάρι να είναι περαστικά αλλά δεν ...και έτσι έχω το χαμόγελό μου και παραμάσχαλα την υπομονή μου !!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Μετά απο ποοοολύύύ καιρό ξανά εδώ! Να φιληθούμε ,να ευχηθούμε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ΥΓΕΙΑ και να ξαναρχίσουμε το πίτσι πίτσι δημιουργώντας στη γειτονίτσα μας!
    Δυστυχώς παρόλο που μένω σ εξοχή,ουδέποτε έφτιαξαν φωλίτσα τα χελιδόνια,που τόσο το ήθελα! δε πειράζει,τα χαζεύω στα ελεύθερα πετάγματά τους και τα θαυμάζω ζηλεύοντας!
    Φιλάκια πολλά αγαπημενη μου και καλή ανοιξιάτικη συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι οι ατυχίες σου Χαρά μου όταν πας στο νησί δεν έχουν τελειωμό !!!Μήπως σου πάει καλύτερα εδώ;;;Ας είναι το τελευταίο και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ πάνω απ΄όλα!!
      Αυτό με τις χελιδονοφωλιές να προτιμούν τα αστικά κέντρα δεν το κατάλαβα ποτέ !!!
      Φιλάκια πολλά και πρόσεχε τον εαυτό σου !!!

      Διαγραφή
  19. σφίγγεται η καρδιά μου ,όταν ακούω για δυσκολίες ,αλλά χαίρομαι που βρίσκεις λίγη χαρά μέσα από εδω.....κουράγιο ,να περασουν γρηγορα τα δύσκολα Νικόλ μου ....εγω με τα χελιδονια δεν τα παω καλά ,γιατι κάποτε ειχα φυλαξει όλα τα βιβλία μου σε κουτες ,στην πυλωτη του πατρικού μου ,γεμισαν ψύλλους και τα πεταξα ,πριν απο 30 σχεδον χρονια...
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Νάσια μου ποτέ δεν περίμενα ότι θα έβρισκα τόσους φίλους που στα δύσκολα με γεμίζουν !!! Και εννοείται ότι έχω γνωρίσει πολλούς μπλόγκερ και έχουμε δέσιμο , αλλά και με όσους δεν έχω συναντήσει πάλι δέθηκα!!!
      Να είσαι καλά , σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  20. Μου αρέσει να βλέπω τα χελιδόνια να ταΐζουν τα μικρά τους.
    Το πρόβλημα είναι βέβαια οι κουτσουλιές τους, αλλά δεν πειράζει.
    Χαίρομαι που σου κρατάμε παρέα, το ίδιο κάνεις κι εσύ σε μας.
    Να είσαι καλά και καλή δύναμη.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κοπελιά σου είναι φανταστική.

      Διαγραφή
    2. Οι κουτσουλιές είναι πρόβλημα μεγάλο Πένα μου γιατί κάτω ακριβώς είναι το αυτοκίνητό μου αλλά το σκεπάζω για να μπορώ να απολαμβάνω τα τιτιβίσματά τους!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Ας ελπίσουμε ότι οι δυσκολίες πέρασαν και θα έρθουν καλύτερες στιγμές. Το έργο σου πανέμορφο. Φέτος κάναμε τα χελιδονίσματα στο σχολείο και ήταν πολύ ωραία. Μια και μόνη φορά είδα την όλη διαδικασία κατασκευής φωλιάς, αυγών, μικρών και το πρώτο πέταγμα χελιδονιών πριν πολλά χρόνια στο Φανάρι Κομοτηνής!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είναι σπουδαία εμπειρία για όλους σας η διαδικασία και κυρίως για τα παιδιά !!! Εμένα έρχονται κάθε χρόνο και είναι μαγικό!!!
      Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη να είσαι καλά
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά Νικόλ μου!!Χριστός Ανέστη!!!Κάθε μέρα τά βλέπω τά χελοδονάκια στήν περιοχή μου,κάποια τά φωτογράφισα,άλλα φωλιές δέν είδα πουθενά!!Φέρνουν τύχη στά σπίτια,πού έχουν φωλιές,έχω ακούση!!!
    Η κοπέλα σου,αριστούργημα!!!Γειά στά χρυσά σου τά χεράκια!!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για όλα σου τα όμορφα λόγια , δεν ξέρω αν φέρνουν τύχη Δήμητρα όμως ανείπωτη χαρά σίγουρα ναι !!
      Σε φιλώ με την γάπη μου

      Διαγραφή
  23. Εύχομαι η Άνοιξη να μη περιοριστεί μόνο στη φύση και να έρθει μέσα μας και σε όλους γύρω μας.
    Έτσι δεν θα φύγει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αξία θα έχει η άνοιξη αν έρχεται χωρίς να μας αγγίζει;;;
      Στις καρδιές μας μετουσιώνεται και μας δίνει την αξία μας σαν άνθρωποι !!!
      Ευχαριστώ Πέτρο !!
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  24. Καλώς τα δέχτηκες! Μόνο τύχη θα σου φέρουν, οπότε ετοιμάσου για τα καλύτερα, γιατί γρήγορα θα χτυπήσουν την πόρτα σου! Η ευχή μου είναι αυτή και θα πιάσει!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω την ευχή σου στα σοβαρά Αλεξάνδρα και καλοδεχούμενα όλα όσα έρθουν!!!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!
    Καλώς τα δέχτηκες τα χελιδόνια!!
    Η κοπέλα που έφτιαξες είναι αριστούργημα!!! Μπράβο!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Στέλλα μου ναι η κοπελιά είναι υπέροχη με τις οδηγίες της δασκάλας μας βεβαίως!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Ο ερχομός των χελιδονιών ας σημάνει την καλοτυχία και την άνοιξη στη ζωή σου! Οι σκέψεις σου, η φωτογραφία των μουσαφίρηδων στο μπαλκόνι σου και η κατασκευή με την κοπέλα, είναι μια μικρή ανάσα για όλους μας, στις ζόρικες μέρες που βιώνουμε. Γιατί όλα είναι ένα γλυκό αλισβερίσι, παίρνουμε κι εμείς δύναμη από σένα...
    Φιλιά γλυκά Νικόλ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πάντα έχεις αυτό το κάτι δυνατό στις λέξεις σου που με κάνει να σε εκτιμώ πιο πολύ !!
      Τα πάντα είναι δύσκολα ακόμα και μια βόλτα αλλά τη δύναμη ψάχνουμε και κάπου την βρίσκουμε!!
      Ευχαριστώ πολύ
      11 Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  27. Καλώς τα δέχτηκες τα χελιδονάκια !!!!!!!!
    Το έργο σου ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!! Μπράβο , Μαράκι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικάκι μου ευχαριστώ πολύ , να είσαι καλά με ότι κάνεις !!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  28. Χριστός Ανέστη Νικολίτσα μου!! Φαντάζομαι πόση χαρά θα σου έφεραν τα χελιδονάκια σου!! Στο μπαλκόνι μου δεν έχουν έρθει παρά ελάχιστες φορές. Οσο μπορείς να παίρνεις δύναμη και κουράγιο από εικόνες, αρώματα της φύσης που σε αναζωογονούν!!
    Οσο για την κοπέλα , κούκλα!! Πόσο υπέροχα χρώματα!! Να σαι καλά κι όσο λαχταράς να δημιουργείς με την καρδιά σου!! Ξέρει να γαληνεύει έτσι η ψυχή!!
    Τα πιο γλυκά φιλιά μου κι έχεις και πολλά χαιρετίσματα κι από την κουμπαρούλα μου που σε κατασυμπάθησε!! ♥ Καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη τρυφερό μου κοριτσάκι !!Ευχαριστώ για όλα όσα μου γράφεις και έχεις δίκιο , ευχαριστώ για την παρουσία σου που καταχάρηκα , κάθε φορά που σε βλέπω το καθαρό σου βλέμμα και το όμορφο χαμόγελό σου τα κλείνω στην καρδιά μου
      Πολλά γλυκά φιλάκια σε σένα και στην κουμπαρούλα σου που έχει απίστευτη γαλήνη το βλέμμα της!!!

      Διαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά !!! Μου άρεσε η πήλινη κοπέλα με τα πουλιά στα καστανόξανθα μαλλιά της Πάντα οι δημιουργίες σου είναι προσεγμένες και πολύ πολυ όμορφες!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εφη μου , με τέτοια δασκάλα μόνο όμορφα πράγματα φτιάχνουμε και χαίρομαι γιατί η δημιουργία είναι μέρος της ζωής μου!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Εύχομαι να είσαι ήδη καλύτερα και να φτερουγίζει η διάθεση σου σαν χελιδόνι... Το έργο σου πανέμορφο όπως πάντα! Γλυκό φιλάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα μου πάντα το παλεύω και είμαι καλά , δύσκολα αλλά καλά !!!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  31. Πανέμορφο, αγαπητή μου Νικόλ να έχεις μια χελιδονοφωλιά στο παράθυρό σου.
    Δυστυχώς εδώ δεν έχουμε τη χαρά να βλέπουμε χελιδόνια. Δεν ζουν σε τούτα τα κλίματα.
    Νάσαι καλά και του χρόνου να τα ξαναδεχτείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι καλέ μου Ντένη είναι απίστευτα όμορφο να βλέπεις και ν΄ακούς αυτά τα όμορφα πουλάκια !!!
      Να περνάτε καλά όλοι εκεί με την παρεούλα σας !!!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  32. ανατριχιασααααα.............ναι και γω οταν τα δω συγκινουμε...λεω ακομα μας λυπαται ο Θεος.....κ ξερεις διαλεγουν κ τον καλο ανθρωπο!!!!!!! κ δεν μιλαω για μενα γιατι στο χωριο σχεδον ολα τα σπιτια εχουμε.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή γνωρίζω την αγάπη σου για τα πουλιά Σοφάκι μου ένιωσα σαν μικρό παιδί όταν τα άκουσα και δάκρυα ανέβηκαν στα μάτια μου !!!
      Ευχαριστώ που είσαι εδώ και σε φιλώ τρυφερά !!!

      Διαγραφή
  33. Καλε τι εφτιαξες παλι! Πανεμορφο!
    Τα χελιδονια που ερχονται και φευγουν σαν την ανοιξη, πρεπει να ειναι μεγαλη χαρα για σενα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάχνω αγαπημένη μου φίλη ότι αγαπώ και ότι γαληνεύει την ψυχή !! Βέβαια έχω και δασκάλα σούπερ!!
      Χαρά απερίγραπτη τα όμορφα χελιδόνια !!
      Καλή εδομάδα με αγάπη!!

      Διαγραφή
  34. Η κοπέλα σου Νικολ μου είναι πανέμορφη. Όσο για τα χελιδόνια καλώς τα δέχτηκες, η γιαγιά μου έλεγε ότι φέρνουν ευτυχία εκεί που φτιάχνουν την φωλιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου σχόλια πάντα , μακάρι ο ερχομός των χελιδονιών να φέρει τύχη σε πολλούς ανθρώπους !!!
      Φιλάκια γλυκά

      Διαγραφή
  35. Ti ομορφη εικονα τα χελιδονιακια σου.. ας γινει το φτερούγισμα τους η ελπίδα για καλύτερες μερες ηρεμες με γαληνη και οχι αλλα δυσκολα.. πια...ετσι ακριβως ας απολαυσουμε το τωρα και τις μικρες ομορφες στιγμες που μας προσφερει....η κοπέλα σου πλασμενη απο τα χερακια σου... εγινε πολύ ομορφη... είσαι πολύ καλή μαθητρια... να μου φιλησεις την δασκαλα σου ... να έχεις φιλη μου μια ομορφη εβδομαδα οπως την θελεις εσύ... φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι υπέροχο που έχεις μιά καταδική σου χελιδονοφωλιά!!! Η κοπελιά φανταστική!!!! Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρονιά πολλα Νικόλ ....
    τη ωραία που ήρθαν τα χελιδόνια ...
    Το έργο είναι πανέμορφα ..μπραβο ..
    μου αρεσε πολυ ...
    καλη εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το τιτίβισμα των χελιδονιών να σου χαρίζει πάντα γαλήνη και ευτυχία!!!! Τελικά είχα δίκιο..... υπάρχουν μικρά στην φωλιά!!!! Το έργο υπέροχο και η τυρκουάζ απόχρωση του πάει πολύ!!!! Μέσα από την καρδιά μου ευχές για μια όμορφη εβδομάδα χωρίς δυσκολίες!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Las golondrinas,
    Στην παλιά Ελλάδα εννοώ στα πετρινα χρόνια του πολέμου υπήρχαν άφθονα χελιδόνια, καθε άνοιξη γέμιζαν τα σπίτια από τις φωλιές του.
    τότε όλοι χαιρόμαστε ήρθε η Άνοιξη φωνάζαμε. Μάλιστα υπήρχε κι ένα αλο είδος χελιδόνια τα Πετροχελίδονα αυτά πετούσαν πιο γρήγορα από τα χελιδόνια, όπως ξέρουμε πετούν με τον στόμα ανοιχτό όπου υπαρχουν πτερωτά ζωύφια,
    Σήμερα τα πουλιά χάθηκαν από την επαρχία, που και που να δεις κανένα υπολογίζω ίσως από τα φυτοφάρμακα.

    Να έχεις μια καλή και όμορφη εβδομάδα αγαπητή μου Νικόλ

    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Νικόλ χρόνια πολλά με υγεία .Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι περιμένουμε με ανυπομονησία τον ερχομό τους.Ειδικά φέτος που η Άνοιξη άργησε κομματάκι να έρθει.Το έργο σας, υπέροχο!!!! Να είσαι καλά και να ΄χεις δύναμη να ξεπερνάς όλα τα δύσκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπημένη μου Νικόλ, πόσο χαίρομαι που ήρθαν τα χελιδόνια και σου χάρισαν χαμόγελα και αισιοδοξία!
    Σε μας δεν έρχονται, αλλά ο κήπος γέμισε αηδόνια, που τραγουδούν συνέχεια! Είναι εκπληκτικό το συναίσθημα!
    Όσο για το έργο σου, με καταγοήτευσε!!! Είναι τόσο όμορφο και καλόγουστο! Θερμά συγχαρητήρια!!!
    Εύχομαι ολόψυχα, να έχεις καλή υγεία και την δύναμη να χαμογελάς πάντα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Νικόλ μου Χριστός Ανέστη ,Χρόνια Πολλά.
    Καλώς τους δέχτηκες τους φτερωτούς σου φίλους.Θα μείνουν πολύ καιρό κοντά σου θα σου κάνουν παρέα ,θα σου κελαηδάνε και συ θα καλλιτεχνίζεις .Η κοπέλα φανταστική.Καλή συνέχεια με υγεία και δύναμη.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά για όλες τις ημέρες, Νικόλ μου!
    Όλοι χαιρόμαστε με τον ερχομό των χελιδονιών... με το κελάηδημά τους σηματοδοτούν την άνοιξη!
    Τα "χελιδονίσματα" που λες στον τίτλο σου, είναι ένα πολύ παλιό και όμορφο έθιμο. Δεν είναι πολύ γνωστό σήμερα, και γι΄αυτό το τηρώ και το αναβιώνω κάθε χρόνο, κατασκευάζοντας τη "χελιδόνα" μαζί με τα μικρά και λέγοντας τα κάλαντα.
    Η δημιουργία σου είναι όνειρο! Πολλά μπράβο!
    Φιλιά πολλά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αααα τι ωραια να εχεις τοσο γλυκούς επισκέπτες!
    Πολύ ομορφη και η δημιουργία σου.

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς τα δέχτηκες τα χελιδόνια σου!!! Καλώς δεχτήκαμε την άνοιξη. Εύχομαι όλα να είναι περαστικά και ο ήλιος να σε φωτίζει πάντα
    Όμορφη η δημιουργία σας. Πολύ καλή δουλειά.
    Να σαι καλά πάντα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλώς τα δέχτηκες Νικόλ μου...
    Εύχομαι να πέρασαν όλα πια και να έμεινε μόνο η χαρά της άφιξης των χελιδονιών, να ανακατεύεται με άλλες χαρές!
    Ήρθαν και τα δικά μας στη φωλιά που έχουν φτιάξει στη δουλειά...
    Η δημιουργία σου υπέροχη!!
    Να είσαι καλά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τα χελιδονάκια, είναι υπέροχα και σαν αγγελιαφόροι της Άνοιξης, εύχομαι Μαρία Νικόλ, να μεταφέρουν μόνο χαρμόσυνα τιτιβίσματα! Να είσαι πάντα καλά κι η αισιοδοξία να ραντίζει τις στιγμές σου! Να έχεις ένα όμορφο και ήρεμο βραδάκι! Τα φιλιά μου! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Να συμπληρώσω με θερμά συγχαρητήρια για το θαυμάσιο έργο σου με την κοπέλα! Καλοδουλεμένη, εκφραστική κι υπέροχη δημιουργία! Να είσαι καλά, φίλη μου!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Είχα γράψει ολόκληρο μήνυμα και χάθηκε... :/
    Εγώ Νικόλ μου σου εύχομαι να είναι όλα περαστικά!!!
    Χελιδόνια είχα πολλά χρόνια να δω και φέτος που μετακόμισα στην εξοχή, με επισκέφθηκε ένα, κάποιο μεσημέρι και το τι τραγούδι ακούσα δεν μπορώ να σου περιγράψω! Να σκεφτείς μόνο πως ακούγοταν τόσο δυνατά και πολύ το τραγούδι που νόμιζα πως ήταν μπόλικα μαζεμένα και τελικά ήταν ένα!! Απίθανο!
    Η κοπέλα σου υπέροχη!! Πολλά φιλιά και πάντα με θετική σκέψη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Νικόλ μου ειναι πραγματικά πανεμορφο το νεο σου δημιουργημα!
    Καλό Σαββατοκύριακο, με όμορφες στιγμές!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή